19 Ocak 2018 Cuma

Obagi exfoliant

                                       


Obagi cilt bakımında mucizeler  profesyonel çözümler sunan öncü markalardan biri.Maalesefki tanınırlığı oldukça az ama kullananların vazgeçemediği nefis ürünleri var.Özellikle markaya ait sadece güzellik merkezlerinde uygulanan blue peel' varki birkaç hafta içinde bambaşka bir cilt oluşturuyor.Ben bugün blog'da Obagi'nin Zo skin health serisinden haftalık kullanılan bir exfoliant'a blog'da yer vereceğim.

Öncelikle şunu söylemek istiyorumki uzun zamandır Clarins'in soyulan peeling'ini kullanıyorum ve çokta memnunum.Obagi'yi tavsiye üzerine denemek için aldım ve sanırım artık obagi exfoliant ile Clarins'i dönüşümlü kullanacağım çünkü ikiside çok güzel sonuçlar veriyor ve ikisi de vazgeçilecek gibi değil.


                                      


 Obagi'nin exfoliant'ı Ölü deniz'den çıkarılan zengin magnezyum kristalleri içeriyor.Çok ince bir yapısı var ve diğer bir çok exfoliant'tan farklı olmak üzere hassas ciltlerde bile bu ince taneler cildi hiç yormadan yıpratmadan temizliyor.Benim cildim oldukça hassas olduğu için bu tarz ürünlerle bazen sorun yaşayabiliyorum ama dediğim gibi benim cildimde bile herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.

Temiz ve ıslak cilde bir nohut tanesi kadar ürünü dağıtıp ellerle nazikçe bir süre ovuşturuluyor.Bu ovuşturma sırasında ciltteki tüm ölü hücreler,siyah noktalar(özellikle burun üzerindeki) yavaş yavaş temizleniyor.Ürünü ciltten suyla durulayarak temizliyorsunuz,ben ürünü temizlerken her seferinde daha yüzümü durulama aşamasında cildimdeki yumuşaklık ve kayganlığı bariz hissediyorum.




Ürünü temizledikten sonra ise aynada parlayan,tertemiz ve pürüzsüz bir cilt göreceksiniz.Ben ilk kullandığımdan beri mucize exfoliant diyorum buna çünkü uyguladığımın ertesi günleri bile aynı parlaklık ve pürüzsüzlüğü hala görüyor oluyorum.
Exfoliant'lar düzenli kullanıldığında ciltteki ince kırışıklılarda çok etkili oluyor.Cilt yüzeyinde biriken ölü hücreler hem cildi matlaştırıyor hemde sürdüğüm serum ve kremlerin emilimini azaltıyor.Bu sebeple haftada bir bu tarz ürünle cildi derinlemesine temizlemek çok önemli.

Bu exfoliant haftada bir kullanımı tavsiye ediyor.Ben ürünü yaklaşık 4 ay kadar önce aldım,nohut tanesi kadar ürün hem yüz hem boyun bölgesine yeterli geldiği için kavanozu anca yarıladım.


Bu arada belirtmek istediğim çok önemli bir nokta var ben ürünü eczaneden aldım.Obagi'nin satışını yapan bazı online kozmetik alışveriş siteleri var ancak Obaginin kendi sitesine girerseniz bazı kozmetik alışveriş sitelerinin adını verdiğini ve bu sitelere hatta internetten satış için herhangi bir yere ürün göndermekdilerini sadece yetkili eczanelerde satış yaptıklarını söyledikleri kısa bir yazı göreceksiniz.Buna dikkat etmenizi tavsiye ederim.






7 yorum:

  1. Hmmm, çok ilgimi çekti ürün, eczaneye gittiğimde bir inceleyeyim! Böyle mucize ürünleri seviyorum! Teşekkürler yorum için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası benim hayatım boyunca dönüşümlü kullanirim dediğim 2 exfolianttan biri o derece memnunum,sevgiler:)

      Sil
  2. Aaa bu markay ilk defa duyuyorum desem:) yazın sayesinde bolca merak etmiş durumdayım:) bakalım bulabilecekmiyim buralarda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklamı çok yapılmayan profesyonel bir marka bende cilt bakimina gittiğimde oradaki güzellik uzmanının cildine vurulup hangi markayı kullandığını sorup öyle ogrenmistim obagiyi:)

      Sil
  3. Bende ilk defa duydum bu markayı sadece eczanelerde satılması da farklı geldi :)) mutlu günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dermo kozmetik markaların çoğu sadece eczanelerde satiliyor:)keşke satış alanları daha geniş olsa her eczanede de bulunmuyor maalesef :/

      Sil
  4. Bu ürün ,ç,n detaylı bilgiye ihtiyacım vardı teşekkür ederim...

    YanıtlaSil