4 Ağustos 2016 Perşembe

Topıcrem peeling





Herkese merhabalar,bu gün blog'da Topıcrem'in peeling'i var.Peeling'ler düzenli kullanıldığında ciltteki ölü hücreleri ciltten uzaklaştırıp,cildi temizliyor.Ölü hücrelerden arınan cilt sürülen krem ve serumları daha rahat emiyor.Uygulanan ürünlerin emilimi artınca cilde daha güzel etki ediyorlar.Tabii peeling'in tek etkisi bu değil,cilt yüzeyi ölü hücrelerden arınınca daha canlı ve parlak görünüyor.

Bu peeling'in özelliği hem yüz hemde vücut için kullanılabilir yapıda olması.

Oldukça yumuşak yapıda ve minik granüllü bir peeling.Bu granüller cildi rahatsız etmiyor.Bazı peelinglerin tanecikleri çok sert ve büyük oluyor o tarz peeling'ler benim cildimi rahatsız edip kızarıklığa sebep oluyor.

Bu peeling hassas ciltlerin de rahatlıkla kullanabileceği yapıda.Cildi arındırması ise oldukça iyi.Ölü hücreleri temizleyip cildi arındırıyor.





Kullanımdan sonra ciltteki yumuşaklık ve parlaklığı anında hissediyorsunuz.Vücut için kullanıldığında ise yine aynı şekilde cildi yumuşatıp sertleşmiş bölgeleri anında temizliyor.Ben duşta peeling'i dirseklerime sürüp ovuşturuyorum ve sonuç olarak o bölgedeki sertliği çok güzel alıyor.


Topıcrem'in bu peeling'i satış noktasına göre değişmekle birlikte ortalama 67-84 TL arası fiyatla satılıyor.

16 yorum:

  1. Topicrem ürünlerinden bunu kullanmamistim. Güzel urunmus

    YanıtlaSil
  2. bu bende de vardı sanırım ama kullanamadım daha iri tanecikli peelingleri de severim aslında ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm bende iri tanecikli olanları cildime uygun bulmuyorum biraz hirpaliyor sanki

      Sil
    2. Cnm bende iri tanecikli olanları cildime uygun bulmuyorum biraz hirpaliyor sanki

      Sil
  3. Markanın misel suyu ve vücut losyonu harikaydı.Peelingi de merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. Yüz-vücut ve saç-vücutta kullanılan ürünler beni biraz tedirgin ediyor. Topicrem merak ettiğim markalardan bu arada.

    YanıtlaSil
  5. özellikleri çok güzelmiş, ben de iri tanecikli peeling kullanırsam rahatsızlık hissediyorum.

    YanıtlaSil
  6. ilk kez duyuyorum bu markayi, uzun süredir peeling ürünü kullanmiyordum heveslendim yeniden ;)

    YanıtlaSil
  7. Peeling yapmayı da özledim ��

    YanıtlaSil