12 Eylül 2013 Perşembe

Bioderma cicabio krem



Bioderma'nın mucize krem'i Cicabio aldığım günden beri elimden düşmeyen ürünlerimden oldu.Bu krem yaralanmış ciltlerde tedavi sürecini hızlandıran,cildi yenileyen bir krem.Benim gibi sık sık parmağını kesen,elini ütüyle yakan yada bir yerlerini sıyırıp derisini açan varsa evinden eksik etmesin derim.


Ürünü hem yüze hemde vücuda kullanabiliyorsunuz.Renksiz,parfümsüz alerjik ciltler içinde kullanılabilen bir krem.Yaralı ve tahriş olmuş bölgeyi anında tedaviye başlayıp,normal iyileşme hızından çok önce iyileştiriyor ve en önemlisi leke kalmasını önlüyor.Özellikle yanık izleri malum geç geçer ama bu Cicabio'yu yara tzeyken kullanmaya başladığınızda hemen etki ediyor.


Tahriş olmuş bölgenin üzerine uygulandığımda cilt yüzeyince nefes aldıran bir tabaka oluşturup yanma ve kaşınma etkisini yok ediyor.Hani evde hep bulundurulan Bepantene gibi kremler vardır işte Cicabio'da o kremlerden biri.Bu arada çocuklar içinde kullanılabiliyor,çocuklu ailelerde mutlaka edinsin derim.

7 yorum:

  1. Çok teşekkürler, çok faydalı bir paylaşım oldu bu..

    YanıtlaSil
  2. Canım akne ve akne izleri olanlara da veriyor doktorlar. Ben denemedim ama bir arkadaşım kullanmıştı.

    YanıtlaSil
  3. Evet cnm dogrudur,leke tedavisi icibde kullaniliyor

    YanıtlaSil
  4. Eczacı arkadaşım önerdi geceleri kullanıyorum cildin yenilenmesini sağlarmış. 43 yaşımdayım arkadaşlarım cildimin ne kadar sıkı ve yanaklarımın dolgun olduğunu söylüyor ve daha 1. kutu bitmedi. 2 kutu almıştım. Ayrıca eczacı arkadaşım 2 seneye kadar geçmiş yara leke ve izlerinde iyileşebileceğini söyledi devam ediyorum bakalım

    YanıtlaSil