9 Eylül 2013 Pazartesi

Loreal revitalift göz kremi



Loreal revitalift göz kremi,göz çevresinde deriyi sıkılaştırıp yoğun nemlendirme sağlıyarak bakım yapan bir krem.Ürün aslında üçlü set halindeydi.Gündüz bakım kremi,gece bakım kremi ve göz çevresi bakım kreminden oluşuyordu ancak şuan yüzüm için krem ihtiyacım olmadığımdan onları kullanmıyorum.Ürünü tek olarak alırsanız fiyatı 50 tl civarında.Yoğun şekilde nemlendirme sağladığı doğru ancak açıkçası sıkılaştırma konusunda gözle görülür bir değişim yaşamadım.Şimdiye kadar kullandığım göz çevresi kremlerinde hem aydınlatıp hem yoğun nemlendirme sağlayan başka kremlerde olduğu için bu kremin etkisi bence çok çok yüksek değil.Sadece göz çevresini nemli tutmak amacıyla kullanılabilir ama bitince tekrar alırım dediğim bir krem olmadı.Birde ürünü kullanmaya başladıktan sonra bazı forumlarda okuduğuma göre ürünü kullandıktan sonra göz çevresi fazlaca şişecek kadar alerjiye maruz kalanlar olmuş.Bu sebeple denemeden almayın derim.


9 yorum:

  1. ben de bir kaç marka denedim ama tam olarak etkili bir göz kremi keşfedemedim :(

    YanıtlaSil
  2. Kremi hiç denemedim ama o bebiş çok ilgimi çekti benim.Nasıl güzel bir şey öyle :)

    YanıtlaSil
  3. Bedne o alerjiye maruz kalanlardanım allahtan sismelik falan olmadı kaşıntı ve onun yanı sıra beyaz beyaz yag bezesine sebep oldu..

    YanıtlaSil
  4. Gecmis olsun,peki gittimi o yag bezeleri?

    YanıtlaSil
  5. once denemeli sonra almalı demekki:)

    YanıtlaSil
  6. Revitalifti anneme set olarak aldım ancak üçüncü gününde cildi kıpkırmızı oldu ve inanılmaz kaşınıyor. Kırışıklıklar kesiklere dönüştü dolayısıyla. Almayın.

    YanıtlaSil