21 Aralık 2015 Pazartesi

Gosh innocent



Gosh'un bb pudrasından sonra en sevdiğim ürünü rujları oldu,renk skalasının genişliği ve yapılarıyla hemen favorilerim arasına giren rujların arasında en sevdiğim renk İnnocent.Ben rujda pespembe duran tonlardan pek hoşlanmazdım ama pembenin bu tonu benim bile beğenimi kazandı.

Oldukça yumuşak yapılı ve yoğun nemlendirme özellikli bir ruj.Dudağa sürüldüğünde üzerinden çok hafif gloss geçilmiş yada önceden sürülmüş gloss hafiflemiş gibi duran bir yapısı var.Yoğun nemlendirme özelliğini çok sevdim,özellikle bu aralar İstanbul'da hava oldukça soğuk ve kuruyken dudakları nemlendirmesi iyi bir avantaj.



İnnocent,pudra pembeyle şeker pembesi karışımı yarı transparan bir ruj.Tek kat sürüldüğünde rengini tam vermeyip lip balm gibi bir hava bırakırken üzerinden bir kat daha geçince renk opaklaşıyor.Oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim.

Gosh rujları arasında benim favorim olan İnnocent',n bir alt ve bir üst tonları olan renklerde çok güzeldi ama hiçbiri benim için İnnocent'in yerini tutmadı.Bu aralar pembe tonlarında ruj süreceksem elim direkt İnnocent'e gidiyor,hatta sürekli çantamda taşıyorum.


Günlük olarak hafif makyajlarla kullanılan bir renk olduğu gibi koyu renk göz makyajlarıylada uyum sağlıyor.Fiyatını maalesef hatırlamıyorum ama Gratis indirimiyle çok makul bir rakama almıştım.














4 yorum:

  1. Ben bu rengi bilmiyorum sanırım.İlk Gratis ziyaretinde göz atmalıyım ;)

    YanıtlaSil
  2. Rengi ne kadar hoş! Sanırsam indirimsiz fiyatı 18.90 gibi birşeydi. Ben %50 indirimle 9.45 e almıştım Gosh rujlarımı =) Fiyat/performans açısından değerlendirilince çok çok başarılı. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre çok başarılı bende aynı fikirdeyim ☺

      Sil