17 Aralık 2015 Perşembe

Palmers çatlak önleyici masaj kremi



Palmers'ın ürünlerini hem içerik hemde yoğun nemlendirmesi açısından çok beğeniyorum.Bundan önceki yazılarımda yine Palmers'ın yçatlak önleyici yoğun kremi yazısını henüz okumadıysanız tıktık .Palmers ürünlerinin Gratis'te satışının başlamış olması ve birçok ürününün raflarda yerini almasıyla hamile olanlar ve cildinde yoğun şekilde kuruluk problemi yaşayanlar ürünleri denemeye başladı.

Ben Palmers'ı deneyenlerden şimdiye kadar hep çok olumlu yorumlar aldım.Hatta hamileleği boyunca sadece Palmers kullanıp hiç çatlağım olmadı diyenler kadar cildim çok nemsiz bu kremle kendine geldi diyenler de var.Gebelik çatlaklarının %50 si genetikse %50 side bakımlı alakalı diye düşünüyorum.

Her ne kadar annen hamileyken çatladıysa sende çatlayacaksın deselerde cildi nemli ve esnek tutmak oluşan çatlağın ebatınının küçük ve ince kalmasını veya hiç oluşmamasını sağlıyor.Bu yüzden kilo alıp-verme dönemlerinde ve gebelikte vücut bakımı ve kullanılan ürünlerin içeriği çok çok önemli.



Palmers çatlak önleyici yoğun masaj losyonunu Gratis'ten aldım.Oldukça bereketli olan bu şişe her gün bir kez uygulamayla yaklaşık 1.5 ayda bitiyor.Çok yoğun bir yapısı olduğu için ben ürünü masaj losyonu olarak kullanmak yerine bildiğimiz krem gibi cildime sürmeyi tercih ettim.Bu ürünün içeriği Palmers yoğun çatlak önleyici kremden daha zengin.


Yapı  olarak diğer kremden daha hafif ve losyon türü ama içeriğindeki shea yağı,kakao yağı,e vitamini ve doğal yağlar ile daha yoğun bir nemlendirme sağlıyor.Ancak emilme hızı  bu yoğun içerik yüzünden oldukça düşük,bu sebeple gündüz ve dışarı çıkarken kullanımı oldukça zahmetli.Ben akşamları yada sadece evdeyken kullanmayı tercih ettim.Günde bir kez kullanmama rağmen ertesi güne kadar o yoğun nemlendirme ve hafif yağlı his hala cildimdeydi.Bu etkisi kimilerine rahatsız edici gelebilir ama hamileyken çatlak oluşmaması için cildin hiç kuru kalmaması,her daim nemli ve esnek olması çatlak oluşma riskini azaltıyor.Bunu düşünüp yağlı hisle başa çıkabilirsiniz ;)


Losyonu benim gibi yoğun nemlendirme sağlaması amacıyla kullanabileceğiniz gibi masaj losyonu olarakta esas amacına uygun şekilde kullanabilirsiniz.Genel anlamda zaten hamilelerin cildindeki gerginliği ve kuruluğu alıp daha esnek ve nemli bir cilt yüzeyi oluşturmak amacıyla üretilmiş bir krem olduğu için çok yoğun bir nemlendirme etkisi var.Cildi çok kuru olanlarından da severek kullanacağını düşünüyorum,özellikle diz dirsek gibi kurumaya meyilli bölgelerde çok hızlı ve güzel sonuç veriyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder