14 Aralık 2015 Pazartesi

CELLEX-C serum



Eskiden ilgi alanım daha çok makyaja yönelikti,yaş 30 olunca makyajdan çok cilt bakımına önem vermeye başladım.30'lu yaşların başında artık cilde iyi bakmak ve anti aging ürünler kullanmak gerekiyor.Çünkü ilk kırışıklıklar ve cildin sıkılığını kaybetmesi bu yaşlarda başlıyor.

Bu yüzden cilt bakımında kullanacağım ürünleri sıkı bir araştırma sonrası seçip,deneyip cildim olumlu bir cevap veriyorsa kullanıyorum.Cellex-c vitamini serumu ise son bir kaç aydır düzenli kullanıp,cildim tarafından çok sevilen ve etkisini hemen gösteren ürünlerden biri.

Ciltteki matlık,renk eşitsizliği,ince kırışıklıklar ve sıkılığını kaybetmeye başlaması gibi sorunlara yoğun C vitamini takviyesiyle oldukça iyi gelen bir serum.Şuan piyasada bir çok farklı markanın C vitamini serumu var,benim Cellex'i seçme sebebim ise formülünün cilt tarafından en çok emilen c vitamini olduğu kanıtlanmış ve patentli olması.






C vitamini cildin tanımadığı bir madde olduğu için herhangi bir c vitamini serumunu emip absorbe etme oranı oldukça az.Yani herhangi bir c vitamini serumuna oldukça yüksek bir fiyat karşılığı sahip olup sadece %1 etki etme yada faydalanma riski yüksek.Bu yüzden Cellex'in patentli formülüne güvenip tercihimi bu markadan yana yaptım.Kullanmaya başladığım ilk üç gün içerisinde etkisini göstermeye başlayınca doğru bir tercih yaptığımı anladım.

Ben akşamları yatmadan önce temiz cildime sadece 3 damla kullanıp tamamen emilince gece kremimi sürüp yatıyorum.Sabah oldukça aydınlık ve sanki pudra sürmüşüm gibi bir ciltle uyanıyorum.İnce çizgilerin görünümünü yaklaşık 2 hafta içinde azalttı ve cildimde bariz bir sıkılaşma hissediyorum.




Ürünün damlalıklı şişesinden pompayla 3 damla almak tüm yüz ve boyun için yeterli oluyor.Bu arada ürün sadece kadınlar için değil,erkekler de kullanabilir.Bu şişe günde 3 damla kullanarak yaklaşık 3-4 ay arası kullanılıyor hatta daha da fazla.

Piyasa satış fiyatı satış noktasına göre değişiyor,ben eczaneden 370 tl civarı bir fiyata aldım yanında da yarım boy B5 komplex hediyesi vardı.B5 komplex serum da oldukça iyi etki eden çok başarılı bir ürün.İlerleyen günlerde yazısını hazırlayacağım.Sevgiler !

8 yorum:

  1. internetten şöyle bir bakayım dedim fakat şimdilik nerede satıldığına dair bir yorum bulamadım. C vitamini içeren serum almayı düşünüyorum ama kararsızım. Daha önce okuduklarım arasında en ilgilimi çeken bu oldu sanırım. fiyatı görünce ben o_O :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eczaneden aldım,kozmetik satışı yapan bir çok eczanede bulmak mümkün:)

      Sil
  2. bu markayı kullanmıştım severim iyi markadır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cellex'le bu serum sayesinde tanistim Benimde çok sevdiğim bir marka oldu:)

      Sil
  3. Fiyatı biraz yüksekmiş ama gerçekten etki ediyorsa neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  4. almıştım hemen açmadım 6 ay mış ömrü rengi kahverengi olunca bozulmuştur dediler doğru mu?

    YanıtlaSil
  5. almıştım hemen açmadım 6 ay mış ömrü rengi kahverengi olunca bozulmuştur dediler doğru mu?

    YanıtlaSil