10 Aralık 2015 Perşembe

Estee Lauder new dimension kontür kiti



Makyaj da kontürün önemini bilmeyen yoktur sanırım,yüze doğru uygulandığında şiş suratı bile boyutlandırıp daha ince gösterebilir veya elmacık kemiklerini belirginleştirip daha belirgin hatlara sahip olan bir yüz oluşturabilirsiniz.Hatta daha ileri gidip doğru bir uygulamayla estetik ameliyatlara taş çıkartacak bir değişim yakalayabilirsiniz.Youtube'da herhangi birinin kontür uygulamasıyla Kim kardashian veya başka bir ünlüye benzediği videoları görmüşsünüzdür.

Ben kontürü yüzümü değiştirmek için değil-ki çok radikal bir uygulama olurdu,sadece yüz hatlarımı belirginleştirmek ve birazcıkta geniş olan alnımı daha küçük göstermek için kullanıyorum.

Bu arada Estee Lauder'in makyaj koleksiyonuna kattığı en yeni ürünlerden biri olan shape+sculpt face kit makyaj dünyasına hızlı bir giriş yaptı.Bir çok yerde reklamını ve kullananların olumlu yorumlarını görünce,ne zamandır kontür için doğru bir ürün arayışında olduğumdan Sephora'ya gidip ürünü denedim.

Denemeden önce tek renk seçeneği olduğunu öğrenince ilk başta hayal kırıklığı yaşasamda,renklerin her cilt tonuna uyumlu olduğunu gördüm.Esas önemli olan benim tenimde nasıl duracağıydı ki bendeki duruşuda doğallıktan uzaklaşmadan güzel bir görüntü verince bu kontür kitini almadan çıkamadım.




Oldukça güzel ve kullanışlı bir ambalaja sahip olan bu kitin içinde ürünü rahat uygulayabilmek için kesik uçlu bir sünger ve ürünün kapağının içinde birde aynası var.Süngerle uygulamak ürünü dağıtmak açısından çok yeterli olmasada yanında fırça taşımak istemeyenler için işe yarayan bir yapıda.

Ben ürünü eğer yeterli zamanım varsa fırçayla kullanmayı tercih ediyorum ama zamanım yoksa yada dışardaysam sık sık süngeriyle de uyguluyorum ve hiçte fena durmuyor ama yinede fırçayla yapıldığı zaman en iyi sonucu veriyor.





Aydınlatma için soldaki açık renk,gölge ve kontür için ise sağdaki koyu renk kullanılıyor.Kontür rengini kendi cildim için ilk başta koyu buldum ama ürünü eşit dağıtınca ciltte sırıtmadan son derece doğal bir görüntüyle bitiş verdiğini deneyip görünce aslında benim cildim için uygun olan kontür rengi buymuş dedim! 


Şimdiye kadar açık tenli olduğum için koyu kontür renklerinden uzak durup daha açık tonlarla kontür yapardım ve istediğim sonucu alamazdım.Meğer doğru rengi seçemiyormuşum,uygun tonu yakalayınca ciddi anlamda farkediyor.





Ambalaj'ın içinden birde kontür uygulamasını doğru yapmak için yardımcı olan bir kağıt çıkıyor.Şimdiye kadar hiç kontür yapmamış yada doğru şekilde uygulamayı bilmeyenler için pratiklik sağlayan bir ürün.Gerçi google a bile sorsanız görsellerde milyonlarca kontür örneği bulabilirsiniz ama elinin altında bulunması yeni başlayanlar için ideal.

Ürün'ün yapısı kremsi ve çok kolay dağılıp ciltle uyumlu duran yapıda.Oldukça doğal bir bitişi var ve ürün cilde uygulandıktan sonra tamamen ciltle bütünleşiyor.Bu tarz ürünlerde en korktuğum durum ürünün ciltle uyumlu olmayıp fazladan bir tabaka halinde ciltte kalmasıdır ama Estee Lauder'da bunu yaşamadım.

Yapısı kremsi olduğu için uygulanması son derece basit,kalıcığı ise neredeyse tüm gün! cildiniz çok yağlı değilse sabah uygulayıp akşama aynı şekilde bulmak mümkün, bende böyle oluyor.Ancak yağlı ciltlerde kalıcılık süresi bir mikar azalabilir ama öyle olsa bile yinede uzun bir süre ciltte kalacağını düşünüyorum.




Renklerin tek sıkıntısı kontür rengi olan koyu renk temizlenme aşamasında eğer ayrıca bir makyaj temizleyici kullanmadan sadece yüz yıkama jeli kullanıyorsanız çıkmıyor.Öncesinde makyaj temizleyen misel sulardan kullanılırsa temizliği daha basit oluyor.

Ürünün fiyatı 159tl

Bu arada aynı serinin göz makyajı içinde kontür kiti var,meraklılarının çok seveceğini düşünüyorum.Estee lauder'in sitesine girerek göz atabilirsiniz,sevgiler!

8 yorum:

  1. Çok güzelmiş ama çok pahalı geldi bana tatlım ya, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyati ortalamanın üzerinde ama her kutusunu hak ediyor cnm ,tesekkurler 😊

      Sil
  2. çok güzelmiş ama pahalı biraz tabi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm ama şimdiye kadar kullandığım en iyi kontur ürünü diyebilirim😊

      Sil
  3. Cok merak ettim, bir goz atacagim.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir kitmiş canım.Bununla harika makyajlar çıkaracağına hiç kuşkum yok :)

    YanıtlaSil