9 Mart 2015 Pazartesi

Hask Macademia oil saç bakım kremi ve maskesi



Sadece Gratis'lerde satılan Hask markası mini boy ürünleriyle yeni kullanıcılara kendini tanıtmayı hefefliyor olsa gerek.Saç bakım kreminin tam boyunuda Gratis'te gördüm ama ilk önce minik boy olan bu deneme ürününü alıp bakmak istedim.

Aslında minik boy diyorum ama paketin içinden yaklaşık 3 kullanımlık krem çıkıyor.İlk kullanımdan itibaren saçlara inanılmaz bir yumuşaklık ve parlaklık kazandıran bu şahane etkili maskeyi çok sevdim.Özellikle son zamanlarda saç bakımında yeni ürün arayışında olanların çok seveceğini düşünüyorum.



Ürün saç bakım kremi olarak geçsede aslında maske gibi kullanılıyor.Nemli saça,özellikle yıpranmış bölgelere masaj yaparak uygulayıp yaklaşık 10 dk beklettikten sonra durulanıyor.Yıpranmış saçlarda ciddi etkili olduğunu düşünüyorum ancak içerik kısmında hassas olanlar paraben ve silikon'u görünce eminim pek hoşlanmayacaktır.

Ben ürünü etkisinin yüksek olması açısından çok beğendim ama yine bir çok beğendiğim üründe olduğu gibi içerik kısmı beni hayal kırıklığına uğrattı.

Macademia oil yoğun nemlendirme etkisine sahip olduğu için bu seri saça nem ve ışıltı vermek için tasarlanmış.Birde monoi oil serisi var oda besleyici etkili bir seri.


Serinin devamı niteliğinde olan diğer ürün ise macademia oil,maskenin kullanım talimatında da yazdığı gibi maskeyi duruladıktan sonra nemi alınmış saça bir miktar uygulayıp kurutabiliyoruz.Ben maskeyi yapmadığım günlerde de bu küçük şişedeki yağdan az miktarda alıp saç uçlarıma sürüyorum.Bu yağın en güzel yanı sanırım verdiği parlaklık.Fiyatı yaklaşık 7 TL civarıydı.Siz Hask markasını denedinizmi?


7 yorum:

  1. monoi yağlı olanı deniyorum bakalım nasılmış :-))

    YanıtlaSil
  2. Saçlarım çok kırıldı. Deneyeceğim :) Öneri için tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Henüz denemedim ama merak ediyorum canım. Okuduğum kadarı ile şampuanlarının içeriği daha temizmiş. Ben de son dönemde şampuan ve saç bakım yağlarında içeriği temiz ürünler kullanıyorum ama saçıma iyi gelen temiz içerikli bir saç kremi bulamadığımdan arayışlardayım. Deneme boyu olması güzel, buna da bakacağım.

    YanıtlaSil
  4. Maskesi mükemmel eliniz saçlarınızın arasından kayıp gidiyor ��

    YanıtlaSil
  5. keratinli saç bakım yağı formaldehit içeriyor bayanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba haklısınız şampuanı değil ama bakım kremi ve yağlarında paraben, silikonu bırakın bir kenara gayet kanserojen bir madde olan formaldehit var. Ve bu ürünü tüm kozmetik bloggerlar doğal bir ürün gibi lanse etmiş. Ayrıca bakım kreminin tam boyu filan yok o şampuan. Ben birtek şampuanını kullanıyorum, içeriği daha temiz. Bu ufak bakım ürünlerini aldım ve formaldehiti görür görmez götürüp geri verdim.

      Sil
  6. ben de bu ürünlerin katkılı ve doğal olmadıklarını biliyorum. Bu yüzden macadamia yağını saf halde doa kozmetikten aldım. Saçlarım tek kelimeyle yumuşacıkkkk

    YanıtlaSil