30 Mart 2015 Pazartesi

Nars concealer



Makyajın olmazsa olmazlarından biri de kuşkusuz kapatıcılar! Kapatılması gereken sivilce,leke,koyu renkli göz altları nötr hale getirilmeden tamamlanmıyor makyaj.Bu gün Nars'ın kapatıcısına yakından göz atacağız.Stick yapıda olan bu kapatıcının beğendiğim yönleri




*Kremsi yapısıyla çok rahat sürülüyor ve pütür bırakmıyor.

*Kalıcılığı çok yüksek seviyede,hatta gün içinde pudra-fondöten ciltten uçup giderken kapatıcı olduğu gibi duruyor.

*En zorlu sivilce,kızarıklık ve lekeleri başarılı bir şekilde kapatıyor.





Beğenmediğim yönlerine gelirsek

*Gözaltı kuru yada kuruya dönük yapıda olanlar çok yoğun bir göz çevresi nemlendiricisi kullanarak ürünü uygulamalılar yoksa ürün daha da fazla kuruma yapıyor.

*Eğer çok çok az uygulanmazsa göz çevresinde çizgilenme yapma riski var.



Olumsuz yönleri çok az olan ve genel anlamda çok beğendiğim kapatıcının 'honey' rengini kullanıyorum.Yüzümde sarı alt ton olduğu için honey rengi cildimle tam bütünleşip sırıtmıyor.Alttaki fotoğrafta bileğimin içine kapatıcının dağıtılmadan uygulanmış halini görüyorsunuz.

Yapısı hafif kalın gibi dursada dağıtıldığı an( ki dağıtılması kremsi yapısından dolayı çok rahat oluyor) doğal bir duruşa sahip oluyor.



Nars concealer'ın cilde dağıtılmış halini alttaki fotoğrafta görüyorsunuz.Bu arada Nars'ın klasik kauçuk ambalajını çok sevsemde o ambalaj neden bu çabuk kirleniyor ve makyaj ürünlerinin kalıntılarını üzerinde tutuyor sanki yoksa neredeyse her ürününü çok beğeniyorum .



2 yorum:

  1. bu ürünü ilk kez görüyorum, almanyada nars maalesef satilmiyor. göz cevrem benim cok kuru, böyle ürünlere sadece cildimde kullanabiliyorum leke/sivilce kapatmak icin, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de stick şeklinde allığını kullanmıştım ve dediğin gibi ambalajları çok çabuk kirleniyor. Bunu da ruj sandım ilk, nude rujlar gibi görünüyor :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil