1 Nisan 2015 Çarşamba

Rebul Alpin premama annelik öncesi krem



Yılların Rebul eczanesini daha çok meşhur kolonyalarıyla biliriz,şimdilerde ürün yelpazelerini genişleterek farklı ürün gruplarında da hizmet vermeye başladılar ki çokta iyi yaptılar.Ben gebeliğimin ilk 3 ayını tamamladıktan hemen sonra Rebul eczanesine başka bir çatlak kremi almak için gitmiştim ama orada yaptığım ufak bir sohbet sonucu Rebul eczanesinin kendi üretimi olan ''annelik öncesi kremi''denemek üzere aldım ve üçüncü aydan altıncı aya kadar bu kremle devam ettim.


Altıncı ayda başka ürünler deneme sevdam her zaman olduğu gibi beni yokladı ve başka kremlere geçtim ama Alpin premama annelik öncesi kremi çok beğendim.Krem'i Rebul eczanesinin sahibi ilk önce o zamanlar hamile olan kızı için kendi üretiyor,sonrasında kremi çok beğenerek neden müşterilerimizede bunu sunmuyoruz diyorlar ve üretime geçiyorlar.Üretildiği zamandan beri çok satan ürünlerden biri olan bu krem içinde gebelik süresince anne ve bebeğe zararı dokunmayacak bir bileşenden oluşuyor.



Kremin içindeki gebelik çatlalarını önleyecek ve cildi nemli tutacak bileşenler var.Sabah sürüp akşama kadar cildimin oldukça nemli kaldığını hissettiğim bir krem oldu.Kremi sürüp arkasında da yazdığı gibi masajla uygulamak kremin etkinliğini arttırıyor.

Kokusuz ve parfümsüz ve krem,çok yoğun nemlendirmeye sahip.İlk sürmede cildi beyaza boyayıp masajla ve dağıtmayla iyice emiliyor,emilme hızı ise ortanın üzerinde ama kıyafetlerde leke ve iz bırakmadığı için tamamen kurumasını beklemeden de giyindiğim çok oldu hiç bir sıkıntı yaşamadım.


Kremden genel olarak çok memnun kaldım ama yukarda da dediğim gibi her türlü kozmetikte hep başka ürünlerde denemek isterim bu yüzden başka markalara geçtim.




Yapı olarak yoğun ve kıvamlı bir yapısı var.Sürüldüğünde iyice dağılıp yedirilmesi gerek bu yüzden çok fazla miktarlarda kullanmaya hiç gerek kalmıyor.200 ML'lik ambalaj bir ay sabah akşam kullanımına yetiyor ancak ben kremleri biraz eli bol kullandığımdan ben 3 ayda 4 paket bitirdim bu kremden.200ml'lik ambalajı 70TL civarı bir fiyata satıldığı için aslında fiyat olarakta bir çok çatlak kremine oranda çok daha makul fiyatla satılıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder