11 Nisan 2015 Cumartesi

Mustela çatlak önleyici yağ


Geçtiğimiz günlerde Mustela'dan sürpriz bir paket aldım.Hamileliğimin başından itibaren ''hem kendin hem bebeğin için mustela'yı dene'' diyenler o kadar çöktü ki bunca övgüden sonra ilk iş olarak Mustela'nın double action çatlak önleyici kremini kullanmaya başladım.Oldukça memnun kaldığım kreme devam ederken sürpriz paketin içinden birde gebelik çatlaklarını önleyici yağ olduğunu gördüm.


Yağla ilgili yorumlara göz attığımda genel olarak herkesin çok memnun kaldığını gördüğüm bir ürün oldu ama kendim denemeden emin olamazdım.Ben yağ bazlı ürünler konusunda biraz sıkıntılıyımdır.Özellikle yağlı ürünler kıyafetlerime zarar verip iz bırakacak diye genelde vücut bakımında kullanmayı pek tercih etmem.

Mustela'nın yağı benim vücut bakımında yağ kullanma konusundaki ön yargımı kırdı.Cilde sürülüp bir kaç dakika sonra giyinildiği zaman bile kıyafetlerimde iz bırakmamasına bayıldım.Genelde yağ türevi ürünlerin iyi nemlendirme özelliği vardır ama ben leke bırakacak korkumdan şuan cildimin en ihtiyacı olan şeyden mahrum kalıyordum.





Düzenli olarak sabah ve akşam kullanımı öneriliyor.Zaten hangi çatlak karşıtı ürünü kullanırsanız kullanın kulanma talimatında ne yazarsa yazsın sabah ve akşam tazelemekten üşenmeyin.Ben sabah akşam cildime kremler,yağlar sürmeye oldukça üşeniyordum ama doğum sonrası bunun faydasını göreceğim diye kendimi motive ediyorum.Sizde öyle yapın ;)

Yağ sprey'li kutusunda kolay kullanım avantajı sağlıyor.Sprey2li yapısı ihtiyacım kadar ürünü kullanmamı sağlayıp ürün israfını önlüyor.

Yoğun bir nemlendirme sağladığını söylemiştim,sabah sürüp akşam hala cildimin yoğun şekilde nemli olduğunu görüyorum bu kadar yoğun nemlendirme sayesinde cilt daha az gerilip kaşıntı en az seviyeye iniyor.

Mustela anne grubu ürünlerinden çok memnun kaldım,bebek ürünlerini ise inşallah bebiş gelince deneyeceğiz.

2 yorum:

  1. Anne ve bebek ürünlerinde çevremde en çok tercih edilen marka Mustela. Bebiş sağlıkla doğsun da birlikte güle güle kullanın canım :)

    YanıtlaSil
  2. Mustela'nın vücut losyonu ve şampuanından çok memnun kalmıştım ben.Umarım sende bebişin için keyifle kullanırsın canım :)

    YanıtlaSil