25 Nisan 2015 Cumartesi

Loreal False Lash Wings maskara


Uzun zamandır istediğim gibi bir maskara bulamadığım için sık sık yeni ürünler deniyorum.Benim istediğim hem uzatıp hemde dolgunluk veren bir maskara olduğu için iki ayrı özelliği bir üründe bulmak genelde pekte mümkün olmuyor.

Bu arayışla bu seferde Loreal'in false lash wings maskarasını denedim.Ürünü kofre şeklinde 2maskara+kalem eye liner olarak paket halinde aldım.Bu gün sadece maskarasını inceleyeceğiz.Bu paketi arayanlar havaalanında duty free'de bulabilirler.

Ürünün ambalajındaki resme bakınca görüdüğüm kirpikler bana acaba aradığım bu maskaramı diye düşündürmedi değil,hala pazarlama hilelerine kanıyoruz :))




Bu maskara bildiğimiz diğer maskaraların aksine değişik bir fırça tasarıma sahip.Bir yanı daha uzun olan ve fiber kıllardan oluşan bir yapısı var.Ben genelde kıl yapılı fırçaları severim ve daha iyi sonuç alırım ancak bu sefer bu fırçanın kesiminin ve boyutunun farklı yapıda olması dikkatimi çekti.Aslında bu maskarayı denemek istememdeki esas sebeplerden biri de fırça tasarımı.

Bir tarafında inceden kalına doğr yerleşen kıllar varken,diğer taraftaki kıllar asimetrik şekilde dizilmiş.



Oldukça akışkan yapıda bir maskara,fırçayla tüpten aldığınız ilk anda bile yoğun yapısı hissediliyor.Genelde tüm maskaralarda aynı durum yaşanıp bir kaç kez kullanımdan sonra içine giren havayla hafifçe kurudukları için istediğimiz kıvama geliyor.

Maskarada sevdiğim özellikler

-Kat kat uygulansa bile asla topaklanma yapmıyor (en büyük artısı)

-Kullanımı fırçası sayesinde çok kolay,klasik fırça yapısında karşılaşılan göz çevresine bulaştırma durumu fırça kesiminin farklı olmasından dolayı yaşanmıyor.

-Ağırlık yapma hissi sıfır,sanki maskara uygulamamışım hissi yaratıyor.

-Gün içinde kuruyup göz altına dökülme yapmadı,sürüldükten sonra iyi bir sabitlenmesi var.


Sevmediğim özelliklere gelirsek

-İstediğim dolgunluğu vermedi,kirpiklerime 2 kat uygulamama rağmen hala cılız hala seyrek

-Uzatma efekti ise herhangi bir maskaradan daha öteye geçemiyor

Sevmediğim bu iki özellik benim için maskarada aradığım ve beklediğim en önemli iki faktör olduğu için bir daha alacağım bir ürün değil.Ancak kirpikleri yeteri derecede uzun ve dolgun olan sadece kirpiklerini belirginleştirmek isteyenler için oldukça güzel bir maskara olabilir.Gün boyu dağılmadan dökülmemesi ve topak yapmamasıyla severek kullananlarda muhakkak olacaktır.




3 yorum:

  1. Benim de beklentim dolgunluk vermesi ve son zamanlarda istediğim gibi bir maskara henüz bulamadım. Bu da olmadı, aramaya devam kuzu :)

    YanıtlaSil
  2. Bu rimeli bende bir kac kere elime alip geri koymuslugum var, iyikide almamisim, fircasi cok ilginc gelmisti :)

    YanıtlaSil