27 Nisan 2015 Pazartesi

Yeni Elidor doğanın enerjisi serisi ile saçlar 5 kat daha güçlü ve dirençli


Beş yıldır Türkiye'nin en sevilen saç bakım markası seçilen Elidor,geliştirdiği yeni seri ile doğanın enerjisini saçlarınıza taşıyor.Yeni doğal seri ile Elidor 5 kat daha güçlü ve dirençli saçlara sahip olmak isteyenleri Ginseng kökü içeren canlı ve dirençli saçlar serisi ve angelika kökü içeren güçlü saç uçları serisiyle tanıştırıyor.

Jammal Hammadi imzalı yeni doğanın enerjisi serisinde benim en sevdiğim özellik ilk başta ürünlerin parabensiz olarak üretilmiş olması.Zararlı kimyasallardan paraben bulunmayan saç bakım ürünlerini güvenle kullanabileceğiz.




 Ginseng kökü içeren seri saçlar için yıpranmaya karşı 5 kat daha canlı ve dirençli saçlara ulaşmamıza yardımcı oluyor.İlk kullanımdan itibaren saçlarımda hissettiğim yumuşaklık ve canlılığı çok sevdim.Hafif hafif gelen parlama ise bonus oldu :)Ürünlerden tam faydayı almak için seri halinde kullanılması tavsiye ediliyor.

Bir diğeri ise Angelika kökü içeren seri.Bu seri aslında güçlü saç uçları serisi olarakta biliniyor çünkü kırılmaya karşı daha güçlü saçlara sahip olmak isteyenler için geliştirildi.Bu seri içeriğiyle saç uçlarını yeniden yapılandırıp saça doğal canlılığını geri kazandırıyor.Ancak farklı olarak bu seri kuru saç uçlarını 5 kata kadar güçlendiren özelliğe sahip.Zayıf saç uçlarını sararak kırılmaları %80 e kadar azaltan seri,yazın saçlardaki yıpratıcı etkisine karşı koymak isteyenlere avantaj sağlıyor.




5 yorum:

  1. Ah ne kadar güzel bir hediye güle güle kullan caanım:))

    YanıtlaSil
  2. Keske elidor almanyadada satilsa, türkiye gittigimde mutlaka aliyordum eskiden ve memnunda kalmistim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar bu elidor serisi

    YanıtlaSil
  4. 3 tane kutu varya biri bakım spreyi biri şampuan diğeri ne üçünüde kullanmasak birini kullansak sorun olur mu

    YanıtlaSil
  5. Gercekten cok guzel kokusu olsun saca verdigi yumusaklik cok iyi. Ben krem ve sampuanini kullaniyorum . Spreyini daha alamadim.kullanmadan once herkes bana sacimda cok kirik oldugunu soyluyordu ama simdi kirik yok denecek kafar az ve saclarim oldugundan yumusak. ----Fiyatlara gelince---sampuani 8-11 lirra arasi degisiyor kremde o civarlar spreyde 8-9 liradir. ( yardim amacli yazdim fikrimi belirtmek icin cpk bilmisligim yok);)

    YanıtlaSil