16 Mart 2015 Pazartesi

Mustela double action cilt çatlaklarına özel bakım



Gebelik çatlaklarına önlem almak için neredeyse tüm 'çatlak kremlerini' deniyorum.Şu ana kadar en beğenmediğim bir krem olmamasına rağmen denediklerim içinde en beğendiğim çatlak karşıtı ürün Mustela double action oldu.

Yoğun nemlendirme sağlayan çatlak kremleri cildi fazla yağlı tutabilirken,jel yapılı olanlar ise o yumuşaklık ve nemli hissi vermiyor.

Buna rağmen tabiiki çatlak konusunda iyi etki ediyorlar ama bıraktıkları his ve kullanım kolaylığı bakımından en sevdiğim Mustela oldu.Kremin yapısı su bazlı,bu yüzden cilde sürüldüğü andan itibaren hızla emilmeye başlıyor ve ilk baştaki beyaz krem görüntüsü saniyeler içinde yok olup cilt tarafından absorbe ediliyor.




Su bazlı bir yapısı olduğu için yağlı his bırakması gibi bir durum söz konusu değil,kremlerin vıcık vıcık yapısından hoşlanmayanlar için çok iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum.Çok hafif sabunumsu bir kokusu var,koku hassasiyeti olanları dahi rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum zira ben bu kokuyu çok sevdim :)

İçeriğinde soya özü,acıbakla özü,karaçam özü gibi bitkiler cilde esneklik kazandırırken cildin destek liflerinin üretiminin artışına yardımcı oluyor.
Mineraller ve sophora japonica ise cildin yeniden yapılandırılmasına destek oluyor.
Shea yağı ve avokado peptidleri ise cildi  nemlendirip,hassasiyetinin yatıştırılmasını sağlıyor.


Kremin piyasa satış fiyatı 150 ml'lik ambalaj için ortalama 80 tl civarında.Şu sıralar bir çok eczanede Mustela double action'u ikili kofre şeklinde ve ikincisi %50 indirimli bulmak mümkün.Kofrenin fiyatı 120 tl.




2 yorum:

  1. Merhaba,
    Gebelik dönemimde hiç çatlak oluşumuna yönelik tüpte ürün kullanmadım.
    Aktardan aldığım katı kakao yağını, susam yağı ve badem yağı ile dönüşümlü olarak kullandım. Sıfır çatlak ile gebelik dönemini atlattım.
    Ufak not: Anneniz, geçirdiği gebelik sırasında çatlak oluşumuna maruz kaldıysa, sizde de çatlak olma olasılığı yüksek maalesef...
    Mutlu ve sağlıklı gebelik dönemi geçirmenizi dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kakao yağını tavsiye edenler çok oluyor bu sebeple mutlaka deneyceğim:) bu arada güzel dilekleriniz için teşekkürler sevgiler :)

      Sil