21 Aralık 2014 Pazar

M.A.C Kinda sexy ruj


Mac'in en sevilen rujlarından biri ''russian red'' ise ikinci en sevileni ''kinda sexy'' dir bence.Son zamanlarda doğal tonlarda ruj arayışı olanların yöneldiği kinda sexy aslında hem doğal hemde yapılan göz makyajıyla kombinlenerek tam bir gece makyajı rengine de dönüşebilir.Nude tonların iki türlü kombinlenebilmesini çok seviyorum.

Mat serideki rujlardan olan kinda sexy diğer mat rujların aksine sürülürken zorlamıyor.Gerçi dudaklarda pullanma ve kuruluk varsa ruju sürdükten sonraki görüntü çokta güzel olmuyor bu yüzden tüm mat rujları kullanmadan önce belki hafif bir peeling ve nemlendirici uygulamak gerekebilir.Dudaklar çok kuru olduğu zaman kullanıldığında çizgilere dolup çatal çatal bir görüntü oluşturuyor.



Bir çok nude ruj bej alt tonludur,bende bej alt tonlu nude rujlar pek güzel durmuyor.Hasta olmuş gibi solgun bir görünüme sebep oluyor.Kinda sexy ise şeftali ve belki çok hafif pembe alt tonlu bir nude ruj olduğu için daha canlı ve aydınlık gösteren bir tonu var.Son zamanlarda Kinda sexy'i belkide bu yüzden çok seviyorum.




Rujları dudak kalemiyle sabitlemek yada sınır çizgisini netleştirmek isteyenler  mac boldly bare dudak kalemiyle kinda sexy'i birlikte kullanabilirler.İki tonda birbiriyle uyumlu.Ben kırmızı harici tonlarda dudak kalemi kullanmaya ihtiyaç duymuyorum.

Satış fiyatı 55 TL.

3 yorum:

  1. Evet en sevdiğim renklerden biri hakikaten

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir renk arayışındaydım.Doğal gözüküyor,dudak kalemiyle birlikte almak daha mantıklı gibi.Ben de de sizde ki gibi güzel durursa aradığımı buldum demektir :)

    YanıtlaSil