11 Aralık 2014 Perşembe

Burt's bees tırnak eti bakım kremi


Manikür sırasında tırnak etlerini kesmenin aslında ne kadar yanlış ve sağlıksız bir uygulama olduğunu duymuşsunuzdur.Etler kesildikçe hem daha fazla uzar ve bir süre sonra manikürsüz tırnaklarınız Abdullah amcanın parmaklarını anımsatır.Etleri fazla derin kesen bir manikürcüyle karşı karşıyaysanız bu sefer tırnak diplerinizi şişirir,en kötüsüde kanattıysa ve hijyene yeterince dikkat edilmeyen bir yerse mikrop bulaşma olasılığıdır.

Bir süredir işin ehli kuaför ve tırnak bakım merkezlerinde tırnak etlerini almadan manikür yapmak yaygınlaşmaya başladı.İlk başta hepimize işin kolayına kaçıyorlar tabii dedirtsede sonradan uzun vadede bizim yararımıza olduğunu gördüm.


 Bende artık tınak etlerimi almadan,kütikül(tırnak eti) için özel üretilmiş ürünler deniyorum.Piyasada manikür kalemi,tırnak eti kremi gibi bir çok çeşidini bulmak mümkün.Ben bu sefer Burt's bees'in kütikül kremini denedim.Yapısı oldukça sert bir krem ancak parmağıma az miktar alıp tırnak etlerime yedirmeye başladığımda elimin ısısıyla yumuşayıp dağılıyor.

Yaklaşık 15 gr'lık ambalajında ve oldukça küçük görünüyor ama sadece tırnak eti gibi küçük bir bölgeye kullanılacağı düşünülürse uzun aylar fazlasıyla yetiyor.Ben ellerimi yıkayıp ojesiz tınaklarıma ve tırnak etlerime hafifçe kremi sürüp manikür çubuğu(ahşap olan) veya sadece tırnağımın kenarıyla etleri geriye doğru ittirip kremle hafifçe masaj yapıyorum.Bu ufacık uygulama tırnak etlerini oldukça geriye itip daha az belirgin hale getiriyor.


Bu arada tırnak kenarlarında kuruluk ve sertlik varsa krem anında yumuşatma özelliğiyle o kuru bölgelere çok iyi geliyor.Kremi sürdükten yarım saat sonra tırnak kenarlarında herhangi bir sorun kalmıyor.Bu arada ürün doğal içeriğe sahip olmasıyla da tercih edilesi bir ürün.Ortalama satış fiyatı 28 tl ile 40 tl arası.



5 yorum:

  1. Ben bu ürünü çok sevdim dışarda manikür olayına çok sıcak yaklaşmıyorum bu nedenle evde kendi manikürümü yaparken bana kolaylık sağlıyor bu ürün :)

    YanıtlaSil
  2. Abdullah amcanın elleri! :D
    Manikür konusunda seninle aynı fikirdeyim.Tırnak etlerimi hiç kesmedim ve sert oje temizleyiciler kullanmadığım sürece hiç sorun olmuyorlar.
    Lush Lemony Flutter ve Moshos Garden Shea bu konuda favorim benimde :)

    YanıtlaSil
  3. cnm gerçekten çok iyi bi fikir bu ben de tırnak etlerimin kesilmesinden hiç hoşlanmıyorum ve sonuçları iyi gelmiyor bana... Kesinlikle deniycem teşekkürler önerin için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kullanmalısın ben gayet memnun kaldım

      Sil
  4. burt s bees gerçektende çok kullanışlı , bir sürü ürünü olduğu için çoğu sorunuma destek oldu . doğal bie ürün olduğu için kendi kızımada bazı ürünlerini uygulayabiliyorum

    YanıtlaSil