19 Aralık 2014 Cuma

Nuxe Merveillance expert krem


Son zamanlarda cildim için doğal içerikli ürün arayışım vardı.Çok severek ve beğenerek kullandığım bir çok markanın aslında temiz içeriğe sahip olmaması ve zararlı kimyasallar barındırması beni rahatsız ediyordu.

Gerçi yine çok beğendiğim bir ürün olursa zararlı kimyasal olmasına rağmen alıyorum ama artık en aza indirgemeye çalışıyorum.Uzun süre zararlı kimyasal barındıran ürünler kullanmak hem sağlığa zararlı hemde cilt bakımında uygulanan ürünler olduğu için aslında cildi çok yoruyor ve verdiği yarar kadar zararıda tartışılmaz bir boyuta geliyor.
Nuxe'ün en güzel özelliği %93 doğal içeriklerden oluşması.



Bu krem güngüzeli çiçeği,istabul mimozası ve fındık yağı içeren bir krem.Yerleşmiş kırışıklıkların görünümün azaltmayı ve ciltteki sıkılık kaybını onarmayı hedefliyor.Normal ciltler için üretilmiş bir krem olmasına rağmen bence kuru cildi olanlarında rahatlıkla kullanabileceği yapıda.Hafif yağlı bir yapısı olmasına rağmen çok hızlı emiliyor ve çok yoğun nem sağlıyor.Benim cildim kış aylarında kurumaya oldukça fazla meyilli olduğu için bu hafif yağlı yapısı bana çok iyi geldi.Ancak cildi zaten yağlı olanlarda parlama ve ekstra yağlanma yapacağından tavsiye etmiyorum.


Kırışıklıkları açma ve sıkılık konusunda aslında pek bir sıkıntım yok ama antiage bir bakım olsun diye tercih ettiğim bir ürün oldu bu sebeple kırışıklık açma kısmına çok yorum yapamayacağım ancak yoğun nem veren yapısıyla eminim kırışıklık üzerinde de etkisiz kalacak bir krem değil.


Doğal içeriğe sahip bir ürün olduğundan ambalaj açıldıktan sonra 6 ay ömrü var.Zaten orta boy yapısıyla 6 ay içinde rahatlıkla tüketilecek bir ürün.Kremi çok sevmeme rağmen ambalajın kavanoz yapıda olması beni rahatsız etti,pompalı şişede olsa hijyen açısından daha güzel olurdu diye düşünüyorum.

Piyasa satış fiyatı 111TL ile 130 TL arasında değişiyor.Farklı kozmetik satış sitelerinde uygun fiyata bulmak mümkün.Ben eczaneden 120 TL civarı bir fiyata satın aldım.

6 yorum:

  1. Merhaba,

    Kesinlikle harika, ben ilk tester olarak minik boyunu almıştım.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bu serinin göz kreminin testerını kullanmıştım. Bana ağır ve biraz yağlı geldiği için almadım ama aslında kötü bir krem değildi. Sanırım bu da öyle, biraz yoğun bir krem. Benim yağlı cildime uymaz maalesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu seri yağlı ciltler için ağır gelebilecek ürünlerden oluşuyor, daha çok normal ve kuru ciltlere uygun.

      Sil
    2. Evet bu seri yağlı ciltler için ağır gelebilecek ürünlerden oluşuyor, daha çok normal ve kuru ciltlere uygun.

      Sil
  3. Merhaba, yazı için teşekkürler. Bende nuxeün simli kuru yağını kullanıyorum çok memnunum.

    YanıtlaSil